8/15/07

Kata-kata Aluan Pengerusi Sementara

Assalamualaikum kepada rakan-rakan semua….

Alhamdullillah…. Bermula dari cetusan idea saya kepada Norjo untuk menghimpunkan rakan-rakan lama UTM, dituruti email pertama Norjo kepada saya pada 8hb Aug, maka sehingga ke hari ini, kita berjaya mengumpulkan 49 rakan SKJ dan 7 rakan DKJ. Selain dari itu, kita juga berjaya mengumpulkan 37 email rakan-rakan UTM kita yang berada di serata Malaysia dan tanpa kita sedari sebahagian dari mereka sebenarnya berdekatan dengan kita. Biar pun tujuan utama kita adalah untuk mengadakan family reunion pada bulan Disember 2007, namun yang paling penting sekali kita telah kembali berhubung sesama kita. Diharapkan niat murni kita ini akan menjadi kenyataan.

To Sheikh Azhar : Aku tak tahu rakan yang lain, tapi aku tetap takkan lupakan kau. Tak sempat nak ucapkan terimakasih secara official kepada family kau sebab bagi aku tempat tinggal ketika aku jalankan industrial training kat JB pada tahun 1989. Selain dari tu, kita selalu pergi kuliah bersama-sama semasa kat kampus Jalan Gurney dulu. Naik motor Raider kau… Apa cite dengan club `APAKELUVEN’ (sorry kalau salah eja) kau? Hidup lagi ke…. Sekarang ni kau hidup bersama dengan awek kau yang masa belajar dulu ke?

To Izam : Sorry, meeting point tak dapat nak ubah untuk esok hari….. tak pe, kita akan arrange kan following meeting next week. Next week (25hb Aug) punya meeting aku suggest kita buat kat Dataran Putra, Putrajaya. Aku rasa Jasman pun boleh join.

To rakan-rakan yang dah berhaji, alhamdullillah…. Ada juga rakan yang boleh jadi imam dan kepala bila kita nak buat bacaan yaasin dan Qiaimullai…

To Sa’aidin dan Siti Zawi : tak lama lagi kita orang kena panggil lu orang datuk le…. Sebab anak dah jadi anak dara/teruna, tak lama lagi bercucu le korang.

To Rozaimi : sorry tak dapat nak join konvo UTM yang ke 38 (konvo UTM ni sama umur dengan kita le…) lambat inform. Insya-Allah, next year kita reunion kat UTM Skudai

To others : jangan berkecil hati…. Kita kan cuba buat roadshow untuk pusing satu Malaya. Aug `07 – show kat Center Region, Sept `07 – show kat South Region (Johor le), Oct `07 – show kat North Region (Penang area), Nov `07 – show at east coast region (Kelantan le), Dec `07 – Family Reunion `07. Apa macam ada members yang berminat untuk join this roadshow ke?

Ok, sebelum beredar dari ruang pena untuk minggu ini, saya attachkan latest info mengenai rakan-rakan kita.

Wassalam

Shamsul Maarof

0 comments: